diumenge, de gener 16, 2005

I have a dream

I have a dream

Erem a la mar, la nostra. Parlàvem de tantes coses. A mi m'agradava agafar-te fort de la cintura quan anavem en la teua moto i de tant en tant recolzava el cap sobre la teua espatlla com si cap dels dos ens adonare'm.

I have a dream

Llach cantava "vaixell de Grècia". Dibuixàvem vaixells i illes. Isabel es feia un porret. Les taules eres de fusta. Els cabells ens queien sobre els muscles com ones.

I have a dream

Em vaig deixar endur pel vent, jo era vent, i les coses es veien minúscules allà baix.

I have a dream

Tu em deies mira les estrelles i jo només et mirava a tu.

I have a dream

Ara només mire les estreles.

I have a dream

Ballàrem junts abraçats. Vam veure una peli abraçats. Tornarem a casa abraçats.

I have a dream

Per això sóc feliç

I have a dream

jo


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Una història d'amor començada a prop del mar és per sempre inolvidable.
Les abraçades tenen gust a sal i a les mirades s'hi reflecteix la lluna.

Marcel·lí

http://blogs.ya.com/bohemiachampain

JoanAlbor ha dit...

Marcel·lí, Carminya, Mad: Gràcies pels vostres comentaris. Efectivament la mar, el mar ens ensisa i els amors que naixen amb la seua complicitat sempre són especials. En relitat no és tracta d'un amor, sinó de quatre. Els quatre van naixer en una mar, el primer de tots, just una nit en què les ones ens banyaven els peus, el sesgón era l'amor al viatje a l'exploració , el tercer una nit d'estiu plena d'estrelles i el tercer en una mar de paraules. Tots m'han marcat i tots quatre han sigut diferents, però els quatre han sigut un somni, un somni real del que he gaudit plenament. L'ultim somni sóc "jo", com a ésser. Ara mateix em trobe feliç d'haber fet del meu ésser un somni .Estic en eixe procés de ser feliç amb mi mateix de trobar-me i adequar-me sense el qual mai podré construir altres somnis compartits.:) Besets a tots. joan